Servicii

Reparaţii direcţie-suspensie

Sistemul de direcție al unui automobil este reprezentat de un set de subansamble care
dirijează cele două roți frontale. Caseta de direcție este componenta principală a sistemului de direcție ce transformă mișcarea de rotație a axului volanului în mișcare de translație stânga-dreapta. 

Suspensia împiedică forțele venite dinspre suprafața de mers să afecteze manevrabilitatea, performanțele, dar și confortul autovehiculului, suspendând caroseria la o distanță constantă
față de carosabil. 


Reglaj Direcţie

Sistemul de direcție se dovedește a fi unul dintre cele mai importante sisteme din arhitectura unui automobil. Acesta este responsabil pentru menținerea direcției, făcând legatura între roți și volan.

Probleme care pot apărea la sistemul de direcție, sunt datorate uzurii la care este supusă această instalație. La un moment dat aceste probleme vor apărea inevitabil, de aceea trebuie realizată o inspecție periodică.


Reparaţii frână

Autovehiculele folosesc două tipuri de frâne: frana de stationare si frana de serviciu.

Defecțiuni ale sistemului de frânare pot fi roțile blocate, lucru ce se poate întâmpla în cazul în care pistonașele rămân gripate în etriere ori în cilindrii receptori sau în cazul în care arcurile de readucere a saboților în poziția normală sunt slăbite sau rupte. 

O altă defecțiune este când frâna acționează după 2-3 apăsări. În acest caz există aer în instalația de frânare, lucru ce necesită aerisirea acesteia.


Schimb distribuţie

Ruperea curelei sau a lanțului de distribuție, precum și deteriorarea rolelor sunt acțiuni care pot duce la defectarea definitivă a motorului. 

Înlocuirea kit-ului de distribuție se realizează în intervalele de timp și kilometri specificate de producătorul automobilului pe care îl conduceți. În principiu, producătorii recomandă ca întreg kit-ul să fie schimbat la 90.000 de kilometri parcurși sau o dată la 5 ani, dacă mașina are distribuție pe curea și la 60.000 de kilometri sau din 4 în 4 ani dacă automobilul are distribuție pe lanț.


Reparaţii transmisie

Sistemul de transmisie este legătura dintre motor si roți. 

Fie că ai o cutie de viteze manuală, automată sau semi-automată, sistemul de transmisie are un rol esențial în gradul de performanță și fiabilitate al vehiculului tău.

O transmisie cu probleme va afecta negativ indicii de performanță ai autovehiculului tău.


Reparaţii motor

Motorul este inima automobilului. Mișcarea în sine a mașinii pe carosabil nu ar putea fi realizată fără existența acestei piese revoluționare.

În cazul apariției unor probleme la motor se pot lua mai multe măsuri, în funcție de gradul de distugere/defecțiune al respectivului motor. Repararea motorul este esențială, iar echipa noastră va sta oricând la dispoziție pentru a remedia problema.


Diagnoză

Prin procesul de diagnoză auto putem însuma toate operațiunile ce se traduc prin verificări și diferite măsurători efectuate asupra autoturismului. Aceste procedee sunt realizate cu scopul de a cerceta eventualele defecțiuni apărute la autoturism și gravitatea acestora.


Electricitate Auto

Electricitatea se referă la toate componentele antrenate de curent electric ale unui autovehicul. Sistemul electric al autoturismelor este format din instalația de alimentare, consumatori, instalația de distribuție și anexe. 

Oricare dintre acele elemente de electrică auto pot prezenta anomalii la un moment dat, iar problemele trebuie remediate cât se poate de repede.


Reparaţii sisteme de injecţie

Sistemele de injecție la motoarele diesel sunt o componentă indispensabilă în funcționarea unui autovehicul.

Sistemul de injecție asigură un nivel îmbunătățit de ardere a combustibilului, având ca rezultat reducerea emisiilor si un consum redus de combustibil, reducerea nivelului de zgomot al motorului și îmbunătățirea performanțelor acestuia.

Repararea și întreținerea acestor componente necesită dotări tehnice speciale, calificare și experiență în domeniu.


Schimb Ulei

Schimbarea uleiului reprezintă una dintre cele mai importante operațiuni de întreținere a autovehiculelor. Trebuie făcută obligatoriu o dată pe an sau la fiecare 10-15.000 km parcurși.

Filtrul de ulei trebuie schimbat obligatoriu odată cu schimbarea uleiului pentru evitarea degradării rapide a uleiului proaspăt înlocuit. Cu schimbarea uleiului trebuie schimbată filtrul de combustibil, filtrul de aer și filtrul de polen.


Service aer condiționat

Indiferent de anotimp, defecțiunile la sistemul de aer condiționat al mașinii poate creea discomfort. Scurgerile de freon datorate fisurilor furtunelor sau a altor componente ale sistemului de aer condiționat duc la slăbirea eficienței întregului sistem, afectând atât performanțele mașinii în habitaclu, cât și confortul pasagerilor acestuia.

O igienizare periodică a sistemului de aer condiționat sau climatizare este importantă, astfel puteți evita neplăcerile cauzate de sistemul de aer condiționat. 


Reparații eșapament

Sistemul de eșapament are rolul de a reduce viteza gazelor provenite din arderile produse în motor și temperatura acestora. 

Un eșapament defect poate cauza probleme: dacă este spart, sunetul făcut de evacuare este unul foarte neplăcut, iar consumul mașinii devine mai ridicat decât în mod normal. 

O bună funcționare a eșapamentului va aduce cu sine un zgomot mai plăcut atunci când motorul este pornit, un nivel redus de dioxid de carbon și chiar și un consum optim de combustibil.


Recepţie directă

Prin recepția directă veți beneficia de consultanță direct pe vehiculul dumneavoastră, care va trece printr-un proces de verificare, iar dumneavoastră veți afla defectele care trebuie remediate sau lucrările de întreținere ce ar trebui efectuate în scurt timp.

Asfel nu vor exista surprize în ceea ce privește costurile: veți ști exact care vor fi cheltuielile dumneavoastră, pentru că transparența și echitatea sunt foarte importante pentru noi.


Linie I.T.P.

Inspecția tehnică periodică (ITP) este o verificare tehnică a autovehiculului care atestă capacitatea acestuia de a participa în condiții de siguranță la trafic.
ITP-ul este obligatoriu - iar lipsa lui se sancționează cu puncte de penalizare, puncte amendă și reținerea certificatului de înmatriculare, verificarea ulterioară a autovehiculului în vederea redobândirii talonului, efectuându-se numai la R.A.R.


Anvelope – Vulcanizare

Vulcanizarea este un proces chimic care presupune transformarea cauciucului natural sau a polimerilor corespunzători prin adiția de sulf, pentru a fi mult mai rezistenți și mai elastici. 

Materialele vulcanizate sunt mai puțin lipicioase și au proprietăți mecanice și de rezistență chimică superioare.

Anvelopele se echilibrează când sunt montate pe roţi pentru prima dată sau când sunt remontate în urma unor reparaţii.